piątek, 6 września 2013

Włosy wrześniowe i fitness wrześniowy

Postanowiłam dołączyć do akcji olejowania włosów organizowanej przez anwen i dzisiaj był właśnie pierwszy dzień mojej z tym zabawy. Oczywiście wybrałam wersję dla leniwych - serum olejowe w spreju ( użyłam do zmieszania oleju łopianowego z czerwoną papryką, maski odbudowującej i wody w proporcjach 1:1:1) ,  akurat miałam gdzieś pustą buteleczkę z atomizerem po lotionie to przynajmniej mogłam ją wykorzystać ;-) Myślę, że ilość którą zrobiłam wystarczy mi jeszcze może na raz, ale to dobrze, bo się bałam, że jak zwykle przesadzę z ilością. Swoją drogą mieszając to cudo do włosów czułam się jak totalny średniowieczny alchemik - fajne uczucie całkiem ;-)

Moja miksturka ;-) Tutaj się już trochę ustała ;-)


A skoro już przy włosach jesteśmy to wraz z nowym miesiącem czas na aktualizację i na dziej dzisiejszy moja czupryna prezentuje się w następujący sposób:

W słońcu i w cieniu ;-)
Miałam też okazję dzisiaj zjeść pyszny i zdrowy obiad, ponieważ postanowiłam zlitować się nad leżącym w kuchni kalafiorem i go wykorzystać. Do tego jeszcze, żeby nie było mu samotnie na talerzu dorzuciłam kaszę i ryż brązowy ( posypało się to oczywiście siemieniem lnianym na talerzu) i było pysznie ;-) Jedyną osobą, która nie lubi tego typu obiadów jest moja siostra, ale cóż, ona lubi żywienie się w KFC :-(

Zielone ściany, zielone talerze - lubię ten kolor ;-)

Dzisiaj też wykonałam swoją porcję ćwiczeń, głównie skupiałam się na brzuchu i na pupie. Na rozgrzewkę wykonałam sobie jakieś ćwiczenia z YT, a następnie włożyłam w uszy słuchawki i wykonywałam ćwiczenia, których się nauczyłam na zajęciach. Zastanawiam się nad płytkami z ćwiczeniami Chodakowskiej - jak myślicie? Bo najbardziej brakuje mi, szczerze mówiąc, osoby która stałaby z boku i odliczała mi np. ilość brzuszków itp. To ciekawe do jakich dziwnych rzeczy człowiek się może przyzwyczaić ;-) Wykonywałam też ćwiczenia z hantelkami (1,5 kg) bo w tej chwili zwiększenie siły ramion to jest mój priorytet ;-)



2 komentarze:

  1. bardzo ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zielony to kolor nadziejii ja też go lubię:)masz bardzo ładne włosy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa i komentarze ;-)