poniedziałek, 5 sierpnia 2013

wake me up

Weekend jednak upłynął pod znakiem nadprogramowego jedzenia słodyczy, jako że dostałam jeszcze w ramach imienin ptasie mleczko i inne słodycze. Cóż, trudno. Dzisiaj wybieram się na zajęcia z płaskiego brzucha i na zumbę więc bez problemu ten nadprogramowy kilogram zgubię ;-)
Odebrałam też moją paczkę z kosmetykami i jestem bardzo zadowolona. Bałam się, że być może po drodze mogę zostać uszkodzone, bo nigdy nie wiadomo z tą pocztą polską, ale na szczęście stan okazał się idealny. Dostałam też próbkę serum na rozstępy i dwa gratisowe kremy - jeden przeciwzmarszczkowy ( to akurat będzie dla mamy) i jeden regenerujący do twarzy, który bardzo mi się przyda ;-)


Mam teraz naprawdę spory zapas kosmetyków do włosów - ostatnio a chacie polskiej znalazłam szampon, eliksir i olejek łopianowy z Green Pharmacy. W aptece też dokupiłam jeszcze maskę henna wax na zniszczone włosy.  Czuję się więc jakbym troszkę zwariowała na ich punkcie, ale to całkiem pozytywnie.
Uczę się też nowych rzeczy na temat mojej skóry - okazało się, że osoby, które intensywnie uprawiają sport, tak jak ja, muszą zadbać o częste złuszczanie naskórka i częste peelingi twarzy - tak więc też wprowadzam nowe zabawki i nowe nawyki do moich kosmetycznych rytuałów.
Pogoda jest u mnie rewelacyjna, myślę, że nawet się opaliłam. Za tydzień w dodatku jadę w końcu na jakieś wakacje poza domem - góry, albo morze, jeszcze do końca nie wiem. Szczerze mówiąc wolałabym jednak wybrać się w góry i cały tydzień zajmować się wspinaniem na szczyty, myślę, że byłoby to na pewno z pożytkiem dla mojego ciała. Ale to jeszcze jest całe siedem dni na decyzję i wszystko może się , jak doskonale wiecie, zmienić .
A jeszcze w tym tygodniu szykuje się remont mojego pokoju i przemalowanie go na piękny zielony kolor więc myślę, że te wakacje naprawdę układają się bardzo dobrze. Nie mogę się już doczekać , bo naprawdę uwielbiam zmiany i nowości ;-)

Moja obsesja ;-) I kolor ścian z którym będziemy się zegnać. Następna aktualizacja włosów we wrześniu ;-) 

3 komentarze:

  1. Zostaje tylko życzyć powodzenia! :)
    Jestem bardzo ciekawa jaki będzie efekt z włosami po tym wszystkim, jeśli tobie się uda to i ja coś trochę je poprawię :). Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosmetyków - normalnie raj dla oczu ;D
    Włosy wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Cię zapraszam do dołączenia do mojego spisu blogów - fitblogerzy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa i komentarze ;-)